Отримати консультацію або зробити заказ: тел. : 38044 502 3902, 38044 586 4133
e-mail:    [email protected]


Преса про нас

З відкриттям бізнес-центрів, будівництвом торговельної, жилої нерухомості вигідним стає бізнес у сфері клінінг-послуг, “Сейчас”, 14 вересня 2006

Не виключено, що через підвищений попит у новорічні й інші свята послуги клінінгових компаній можуть підскочити в ціні.

Клінінгові компанії знаходяться у передчутті початку нового сезону активної роботи. Традиційно він наступає після закінчення періоду літнього затишку – сезону відпусток. Біля торгових центрів з’являється багато сміття, все більше людей гуляє по магазинах. Узимку й навесні, особливо перед святами (Новий рік, Різдво, 8 березня й т.п.), всі торговельні й офісні центри бажають «блищати чистотою» перед покупцем, і попит на послуги із клінінгу приміщень зростає в рази. «На цей час більше 40% замовлень надходить від торговельних і бізнес-центрів»,- повідомив виданню «Зараз» генеральний директор компанії «Центр 1000 Послуг – Обслуговування» Дмитро Галяс. Однак експерти також відзначають, що цього року попит на подібні послуги почав рости не тільки серед корпоративних клієнтів. «З боку споживачів збільшується попит на прибирання елітної нерухомості – квартир від 100 кв. м, коттеджів, дорогих офисів. При цьому дуже цінуються рекомендації вдоволених клієнтів”, – повідомила виданню “Сейчас” маркетолог компанії “Шаден Груп» Ірина Кладько. Фахівець відзначає, що в клієнтів росте бажання одержати “усе й прямо зараз”. Інакше кажучи, від клінінгових компаній починають вимагати не тільки високу якість виконання замовлення, але й високу оперативність у роботі.

“Порівняно з минулим роком ринок клінінгових послуг виріс приблизно на 20%. До кінця року він може досягтися й 30%”, – відзначив п. Галяс. За словами експерта, це можливо за рахунок розширення спектра послуг компаній і збільшення кількості замовлень. Цікаво, що при цьому ціни з минулого року підвищилися незначно – на 5-10%. Оператори пояснюють, що стримувати ціни допомагає зростаюча кількість замовників. “Клієнтів стає усе більше, тому й ціни сильно ніхто не піднімає”, – відзначив виданню “Сейчас” менеджер із напрямку клінінга компанії “Чисте світло” Максим Винник. Проте оператори ринку говорять, що подорожчання викликане підвищенням цін на хімію й устаткування, збільшенням зарплат співробітників і іншими причинами.

Сфера клінінгових послуг буде рости паралельно з розвитком будівництва, відкриттям нових торгових центрів і офісів, а також збільшенням числа Vip- Замовників
На ринку ціни на клінінгові послуги визначаються обсягом робіт, при цьому в першу чергу враховується площа приміщення. Як правило, середня вартість становить $1-2 за 1 кв. м площі. Специфічні поверхні (наприклад, шовк, настінні стелі й т.п. ) обійдуться дорожче – від $3 за 1 кв. м, хімчистка більярдних і ігрових столів – від $4-5 за 1 кв. м, автомобілів – від $20-30. Щоденне комплексне прибирання приміщень протягом місяця буде коштувати від $1 тис. (знову ж залежно від площі й спектра робіт). В останньому випадку, щоправда, компанії надають гарні знижки. Термінові замовлення оплачуються по подвійному тарифу. Деякі компанії також пропонують клієнтам в оренду своє встаткування. Багато, крім клінінга, займаються також торгівлею хімічними засобами, спецодягом і устаткуванням для прибирання. На ринку є й ряд компаній, які демпінгують – дрібні компанії, що періодично з’являються, пропонують тарифи, найчастіше вдвічі нижче ринкових: заощаджуючи на техніці, хімії, кваліфікації співробітників”, – відзначила п. Кладько.

У цей час, за словами операторів, на ринку працює близько 130-150 компаній, однак великих – не більше 10-ти, середніх – близько 30-ти й величезна кількість дрібних фірм. Серед лідерів – “Чисте світло”, ” Примекс-Сервіс”, “Дала”, “Шаден груп”, “Центр 1000 послуг” і інші. Практично всі великі компанії орієнтуються на більш грошових клієнтів. Більш 90% компаній є українськими. При цьому іноземні компанії, як правило, із близького зарубіжжя – Росії, Білорусі й т.п.

Якщо говорити про перспективу розвитку даної сфери послуг, то оператори пов’язують свої надії з величезним потенціалом ринку. “У цілому ринок ще буде рости. Приміром, на такі міста, як Нью-Йорк або Лос-Анджелес, доводиться більш 1 тис. компаній. У нас же компаній набагато менше”, – повідомив видання “Сейчас” директор компанії ” Клінінг-Сервис” Олександр Граков. За словами експерта, чим більше буде з’являтися забезпечених людей, тим більше буде розвиватися й сам ринок. З ним погоджуються й інші експерти. “Протягом останнього року в Україну приїжджали кілька сервісних компаній світового рівня “на розвідку”. Ця інформація говорить сама за себе. Крім того, подивіться навколо: нескінченне будівництво, у кожній газеті з’явився стовпчик “Нерухомість”: здаються, продаються, купуються мільйони квадратних метрів. Тому перспективи розвитку ринку просто величенні. Головне – правильно ними скористатися”, – підсумувала пані Кладько. Слід також сказати, що у зв’язку з недостатньою кількістю компаній на ринку маса незаповнених ніш. “ПРИМІРОМ , незаповненим є ніша екстрим-прибирання – після пожеж, затоплень і т.д. Особливо популярною стає таке прибирання в підлітків, що викликають фахівців із клінінгу перед приїздом батьків”, – відзначив пан Галяс. Екстрим-послуги зі збирання коштують удвічі дорожче.

Основною же проблемою для розвитку всієї сфери клінінгових послуг багато експертів уважають відсутність підготовлених кадрів. “У цій області спостерігається більша текучка кадрів. Значною мірою тому, що немає перспективи росту”, – повідомив п. Граков. Від цього, звичайно, страждає і якість виконуваних компаніями замовлень.
ГОЛОВНЕ
За словами операторів ринку, у свята послуги клінінгових компаній стають особливо затребувані. А при підвищеному попиті, як відомо, не виключений і ріст цін. Тому оператори ринку радять домовлятися з ними про замовлення заздалегідь. Також фахівці говорять, що краще звертатися у вже відомі або перевірені фірми, адже в таких компаніях не жалують грошей на навчання персоналу й відповідають за якість виконання замовлення. Для тих, хто прагне заробити, у цьому бізнесі є маса незаповнених ніш. Правда, для серйозного бізнесу доведеться витратитися на досить дороге встаткування: від декількох десятків гривень за цебра й швабри до EUR30 тис. за спеціальні миючі машини. При цьому експерти радять поквапитися, адже до ринку вже придивляються великі іноземні гравці.

Джерело: “Сейчас”

До списку публiкацiй