Преса про нас
На український ринок клінінга вийшли іноземці, “Дело”, №16, 4 лютого 2008
Як розповів «СПРАВІ» Войчек Святковский, особистий фінансовий консультант директора компанії Impel S.A., частка української сторони в спільному підприємстві склала 39%, іноземців — 61%. «Споконвічно планувалося рівне партнерство, — пояснює Віталій Опанасюк, генеральний директор «Імпел Гриффін Груп», — але ми поступилися більшою частиною за право продажу своєї частки й можливості виходу з бізнесу в будь-який момент після досягнення поставлених завдань».
Impel S.A. зацікавилася українським ринком у першу чергу через його перспективність. «Український ринок клінінгових послуг розвинений слабко, — говорить Войчек Святковский, — при цьому число потенційних клієнтів, які мають потребу в професійних клінінгових послугах, стрімко росте».
Крім фінансування, польська сторона в рамках СП надає обладнання й нові технології, систему навчання персоналу й спеціальні умови постачальників, що дозволить зменшити вартість прибирання й обслуговування об’єктів на 5-7%.
«Зараз ринок клінінгових послуг дуже динамічний й саморегулюючий: компанії або переходять на новий рівень надання послуг, або просто зникають», — відзначає Ірина Кладько, керівник відділу маркетингу й реклами клінінгової компанії Shaden Group. Що стосується утворення нової компанії, то в Shaden Group уважають, що це злиття ніяк не відобразиться на українському ринку клінінгових послуг, принаймні в найближчі кілька років. «Насамперед, тому що компанія «Гриффін Груп» на українському ринку з 2002 року, – говорить пані Кладько, – а за цей час уже можна було оцінити можливості ринку, взяти на обслуговування великі об’єкти».
Джерело: “Дело”
До списку публiкацiй