Отримати консультацію або зробити заказ: тел. : 38044 502 3902, 38044 586 4133
e-mail:    [email protected]


Преса про нас

Ритм життя прискорюється, прискорюємося й ми, “Дзеркало тижня” №21, червень 2009

Спостерігаючи за динамікою розвитку певних секторів ринку, ми, всупереч об’єктивним факторам, можемо свідчити про позитивні тенденції. Приміром, у секторі клінінгового бізнесу, на тлі спаду й стагнації багатьох економічних показників макрорівня, окремі компанії, проте , упевнено демонструють як стабільність, так і поступальне збільшення обсягів надаваних послуг. Чи є це наслідком особливостей даного ринку або внутрішній потенціал організацій, гнучка політика керівництва й вірні стратегії дають синергічний ефект зросту? Ми розмовляли про це з Денисом Кішем, керівником клінінгової компанії Shaden Group.

- Якщо мова йде про компанії-гравці одного сектору, – говорить Денис Юрійович, – за умови, що вплив зовнішніх факторів на них приблизно однаковий, то збереження високих показників – це питання винятково внутрішньої політики компанії. Ринок клінінгових послуг сьогодні терпть зміни не в кращу сторону. З одного боку, вузька й найбільш перспективна ніша – комерційна нерухомість – загальмувалася в розвитку на невизначений термін. З іншого боку – надання клінінгових послуг приватним особам стримується таким фактором, як падіння купівельної спроможності. Продовжувати працювати за старими методами, ігноруючи нові умови, означає швидкий рух по спадній лінії й втрату частки завойованого сегмента. У такій ситуації доводиться прибігати не тільки до твердих заходів з оптимізації витрат, але й до нестандартних розв’язків, які в комплексі спрацьовують як антикризовий план.

- Назвіть аспекти діяльності, які, на ваш погляд, вимагають мобільної реорганізації в умовах жорсткості ринку.

- У першу чергу, приходить розуміння необхідності перегляду стратегічних цілей. Амбіції знижуються, реалізм росте. У цьому розумінні вплив кризи є скоріше стимулюючим, ніж негативним. Ми плануємо збільшити свою частку ринку за рахунок зосередження уваги на більших і ефективніших гравцях. По-друге, змінився підхід до добору, оцінки й мотивації персоналу. Для сектору клінінгових послуг тема кадрів завжди була актуальною. Поясню, ми витрачаємо певний час і вкладаємо кошти в навчання людей, тому будь-яка втрата кадрів потенційно пов’язана із недоодержанням прибутку в майбутньому. Коли криза тільки гримнула, багато компаній змушені були вдатися до звільнень. Ми ж уникли скорочення кваліфікованого персоналу шляхом “рокіровки” співробітників – перерозподілу функціональних обов’язків, ліквідації одних посад і створення нових, більш ефективних. Сьогодні насичення ринку праці дозволяє заповнити кадрові ніші потрібними людьми. Тому є можливість відмовитися від кадрової політики “задовольнятись малим” при доборі нових людей.

- Зміна ринку має на увазі також побудову нових відносин із клієнтом. Які риси таких взаємин властиві сьогоднішньому дню?

- Поряд з більш педантичним відношенням до якості послуг виросли вимоги до універсальності. Комплексне обслуговування протягом тривалого строку не допускає ситуації, коли якась нова послуга не може бути надана. Як наслідок, клінінгова компанія розширює спектр своїх можливостей. Замовникові все частіше доводиться орієнтуватися на такий фактор, як своєчасність. Ритм життя стрімко прискорюється. Разом з ним прискорюємося й ми. Виконання замовлень, іноді досить великих, у мінімально стислий термін, практично за пару годин після першого дзвінка, – сьогодні цього норма, а не виключення.

- Враховуючи глобальний ріст цін по всіх категоріях товарів і послуг, яку цінову політику слід вести компанії, яка надає клінінгові послуги?

- Практично всі українські оператори клінінгового бізнесу зіштовхнулися з тим, що на тлі загального подорожчання даний сектор змушений був утримувати тарифи. Така специфіка сфери послуг. Тому одним з головних постулатів нашої стратегії стало втримання середнього показника ціни на стабільному рівні. Іншим свідченням лояльності, коли переговори стосувалися фінансової сторони справи, стала можливість надання деяких додаткових послуг у комплексі за ту ж ціну. У підсумку наша цінова політика дозволила не тільки зберегти своїх постійних клієнтів, але й придбати нових.

Джерело: “Дзеркало тижня”

До списку публiкацiй