Отримати консультацію або зробити заказ: тел. : 38044 502 3902, 38044 586 4133
e-mail:    [email protected]


Прес-центр / Новини компанії

Експрес прибирання

02 January 2010

Експрес прибирання – це термінове прибирання приміщень, що включає повний комплекс клінінгових робіт і проводиться в максимально короткий термін.

Щоб замовити проведення експрес прибирання достатньо зв`язатися з оператором сall-центру за телефоном в місті Києві: 502-39-02. Оператор надасть всю інформацію, що цікавить Клієнта щодо експрес прибирання, або з’єднає його з менеджером по роботі з клієнтами. Після оцінки Замовлення і затвердження дати виконання клінінгових робіт, в гру вступає Відділ експрес обслуговування, співробітники якого і будуть безпосередніми їх виконавцями.

Відділ Експрес обслуговування виконує всі види клінінгових робіт.

Функції відділу Експрес обслуговування:

  • забезпечення своєчасного, якісного виконання навіть самих складних і трудомістких робіт;
  • виконання Замовлень день-у-день.

Відділ експрес-обслуговування складається з експрес-бригад під керівництвом менеджера. До складу експрес-бригад потрапляють за результатами проходження навчання в треніг-центрі, стажувань на об’єктах і здачі внутрішніх іспитів кращі сервісні співробітники компанії. Це дає нам упевненість стверджувати, що кожен Замовник отримає кваліфіковане виконання навіть найскладніших завдань.

Після прибуття на об’єкт, менеджер експрес-бригади робить контрольний дзвінок Замовнику і повідомляє про прибуття співробітників для виконання експрес прибирання. Якщо Замовник готовий прийняти бригаду для виконання робіт, менеджер експрес-бригади повинен зайти на об’єкт, оглянути місце виконання робіт, уточнити у Замовника місце для розміщення техніки, інвентаря та хімії, а також уточнити місце, де сервісні працівники можуть перевзутися у змінне взуття.

Перед початком роботи менеджер експрес-бригади в обов’язковому порядку уточнює у Замовника обсяг, бажаний результат і час виконання робіт. Тільки після цього, менеджер експрес-бригади розподіляє працівників по об’єкту і дає інструкції щодо виконання клінінгових робіт і результату, який хоче побачити Замовник.

Після отримання цієї інформації менеджер інструктує бригаду про нюанси об’єкта, порядок виконання і терміни здачі робіт і сервісні співробітники приступають до роботи.

Після виконання Замовлення, об’єкт приймає співробітник відділу якості нашої компанії, і за результатами даної перевірки об’єкт приймає Замовник.


 



До списку новин

Останні новини розділу: