Отримати консультацію або зробити заказ: тел. : 38044 502 3902, 38044 586 4133
e-mail:    [email protected]


Преса про нас

Територія абсолютної чистоти, “Building”, №01 (04) січень 2007


Прибирання існувало завжди, але являло собою некваліфіковану працю, основними інструментами якої були цебро й ганчірка. І хоча та ж домробітниця регулярно витирає пил і чистить підлогу, їй при всьому бажанні не вдасться, приміром, якісно відмити плитку на кухні – шар кіптяви й жиру можна видалити лише спеціальною шліфувальною машиною. Тому поява професійного прибирання затребувана як через високі вимоги до санітарії й комфорту, так і завдяки необхідності продовження терміну служби оздоблювальних матеріалів.
Клінінг (від англійського сlеап – чистити, забирати) – це не тільки професійне прибирання приміщень за вищими стандартами, виконуване спеціалізованими компаніями, але й догляд за всіма поверхнями і їхній захист, іншими словами, збереження експлуатаційних властивостей об’єкта й збільшення міжремонтних періодів. Такі послуги роблять кваліфіковані фахівці із застосуванням професійного устаткування, надаючи клієнтові сервіс найвищого рівня.
Для очищення будь-якого матеріалу існують свої технології, спеціалізоване встаткування, мийні засоби, ефект від яких не може зрівнятися зі звичайним прибиранням побутовим пилососом або простою ганчіркою. Професійне прибирання необхідне не тільки з естетичної точки зору, але й для економії, адже застосування спеціальних технологій при клінінгових роботах дозволяє відкласти косметичний ремонт на тривалий строк.
Доведено, що строк експлуатації матеріалів обробки приміщень і м’яких меблів збільшуються мінімум на 30%, а регулярний правильний догляд за підлогою продовжує строк їхньої служби в чотири-п’ять разів.
СКУПИЙ ПЛАТИТЬ ДВІЧІ
В Європі «прибиральний» сервіс уже перетворився в масштабну індустрію. У Німеччині, Франції, Великобританії й Іспанії професійні компанії практично витиснули найманих прибиральників.
В Україні популярність клінінгових послуг тільки починає набирати обороти. Зокрема, у Києві фірми, що займаються професійним прибиранням, почали з’являтися біля семи років тому.
На ринку зараз представлено біля 150 клінінгових компаній і приватних підприємств із різним обсягом виробництва й чисельністю персоналу, і тільки 10-15 з них експерти визнають відповідним високим загальноєвропейським стандартам. Пояснюється це в першу чергу тим, що вітчизняний ринок клінінгових послуг дуже молодий. Проте, як стверджує маркетолог компанії «Шаден Груп» Ірина Кладько, клієнтура таких фірм поступово розширюється, і особливо попит виріс в останні парі років. «Багато в чому це пояснюється появою якісного елітного житла, власникам якого дуже вигідно прибігати до послуг клінінгових компаній. Найбільш популярні післябудівної, післяремонтної й генеральна прибирання, особливо до й після свят. Також існує великий попит на разові послуги із чищення килимів і меблів, миттю вікон. Хоча повторних замовлень ще небагато», – відзначає фахівець. Разом з тим, на столичному ринку працює багато клінінгових компаній, серед яких безліч підприємств-дилетантів, що найчастіше неякісно виконують роботи. Іноді після них доводиться «переробляти» замовлення, і це обходиться клієнтові набагато дорожче. Наслідки дій некомпетентних клінінгових компаній бувають різними. Класичний приклад: для очищення поверхонь застосовують руйнівні для них хімічні засоби, а заходи щодо нейтралізації дії агресивних очисників після завершення процесу очищення не приймають. Багато хто з таких «працівників» псують речі, оскільки не мають необхідних засобів й спеціалізованої техніки, не кажучи вже про недостачу персоналу, основна частина якого навіть не працює на постійній основі.
Щоб уникнути неприємної ситуації, треба пам’ятати, що професіонали ніколи не стануть надмірно занижувати ціни на свої послуги. Саме невисокими розцінками на виконання прибиральних робіт дилетанти намагаються залучити клієнтів. Спокусившись заниженою вартістю послуг у таких несумлінних фірмах, замовники постраждали матеріально або морально й розчарувалися в клінінзі як такому. «Деякі клієнти усе ще вважають вартість послуг першорядним критерієм при виборі клінінгової компанії, найчастіше звертаючись до тих, хто запропонує їх дешевше. Потім професіоналам доводиться переробляти неякісну роботу, – говорить директор компанії « Віп-Клуб Клінінг» Віталій Брус. – Але багато киян уже зробили висновки й намагаються остерігатися підозрілої дешевини».
УВАГА! ПРОФЕСІОНАЛІЗМ
Звичними для нас побутовими засобами нізащо не виконати те, що роблять фахівці за допомогою сучасної техніки й хімічних засобів. Викликати щодня професійних прибиральників, безумовно, не має змісту. Але як мінімум раз у півроку до них варто звернутися для проведення генерального прибирання. Вони зроблять все необхідне для наведення ідеальної чистоти.
Як правило, стандартний набір клінінгових послуг включає: комплексне прибирання приміщень (щоденне й разову), професійне прибирання після ремонту й будівництва, послуги хімчистки (меблі, лінолеум, килими й килимові покриття), догляд за гранітними й мармуровими покриттями, очищення скляних поверхонь (вікон, вітражів і т.п.), прочищення каналізації, вентиляції, системи опалення, послуги дезінфекції, промисловий альпінізм, чищення фасадів будинку, чищення дахів від снігу, прибирання території.
Кожний з видів робіт вимагає обов’язкового професіоналізму, застосування спеціальних технологій – без цього неможливо досягнення якісного результату. Персонал компанії ретельно підбирають і навчають. Працівники проходять періодичну підготовку й курси підвищення кваліфікації, за результатами яких їм привласнюють той або інший розряд і дозволяють допуск до робіт різного ступеня складності. Наприклад, для миття вікон у компанії повинні бути в наявності промальпіністи, відповідно, зі спеціальною технікою, мийними засобами, спорядженням і інвентарем.
Меблі також вимагають дбайливого поводження й професійного відходу. Не всі хімічні засоби підходять тому або іншому дивану або кріслу. Для підлог, килимів і покриттів необхідно спеціальне «напів-прибиральне» устаткування. Ну а про відповідне прибирання підлог із твердих покриттів, таких як граніт і мармур, взагалі говорити не доводиться.
При грамотному підході можна надовго продовжити життя підлогових покриттів і зберегти їхній зовнішній вигляд: видалити глибокий бруд, зробити шліфування, захистити від подряпин і плям за допомогою покриття спеціальними складами.
Приміром, без правильного догляду бруд, пил і пісок проникають у підставу килимового покриття й руйнують волокна. Збільшується й кількість пилових кліщів, продукти життєдіяльності яких утворять виникнення алергійного побутового пилу. Чищення технічно трудомістких клінінгових процесів. І звичайний миючий пилосос із цим не впорається.
В арсеналі фірми повинні бути різні речовини, що чистять, реагенти й розчини, причому сертифіковані. У кожної поважаючій себе клінінгової компанії обов’язково функціонує відділ якості, що відповідає за підбор хімії й засобів, проводить проби, оцінює можливості. Перед початком чищення професійні майстри завжди роблять попередні тести шляхом нанесення невеликої кількості хімічного засобу на тильну поверхню предмета. А якщо з вини прибиральників якась річ раптом буде зіпсована, фірма відшкодує її стовідсоткову вартість.
Професійний відхід необхідний не тільки квартирі. Якщо ви живете в котеджі, про підтримку його зовнішнього вигляду й схоронності також варто піклуватися. Тим більше що в сучасному будівництві використовують дорогі оздоблювальні матеріали, ціна яких становить € 50-150 за кв. м без обліку вартості робіт. На жаль, дуже часто власники нерухомого майна вкладають більші гроші в обробку приміщення, але після починають заощаджувати на професійному відході й обслуговуванні, або відкладають такі заходи на невизначений строк. Матеріали швидко зношуються, втрачають естетичний зовнішній вигляд, тому гроші, вкладені в будівництво й ремонт, фактично «вилітають у трубу». Зокрема, якщо фасад будинку регулярно не мити, бруд проникає в мікротріщини й пори матеріалу, з кожним місяцем погіршуючи його эстетические характеристики. У середньому мити будинок потрібно не рідше разу в рік, тоді фасад при дрібному підтримуючому ремонті залишається в пристойному стані до десяти років без проведення генеральних робіт.
Останнім часом значний обсяг замовлень клінінговим компаніям забезпечують будівельники: будівельні роботи, що не припиняються, створюють свого роду ажіотаж. Уже кілька років цей вид клінінгових послуг утримує першість у списку найбільш популярних. Великі будівельні компанії замовляють фахівцям так зване фінішне прибирання зданого в експлуатацію об’єкта, що рятує від плям штукатурки на підлогах і забруднень на вікнах. Подібні послуги клінінгові компанії роблять і тим, хто пережив стихійне лихо за назвою «ремонт».
ПРИБИРАННЯ ЗАМОВЛЯЛИ?
Визначити обсяг робіт, їхня складність і вартість допоможе представник клінінгової компанії. Як правило, при прийманні замовлення фахівець виїжджає на об’єкт, де він може зорієнтуватися, які саме засоби знадобляться для прибирання, і точно визначити її строки. Приміром, щоб забрати трикімнатну квартиру, потрібна бригада з п’яти-шести чоловік, які можливо будуть трудитися повний робочий день. Замовити прибирання, хімчистку меблів або миття вікон можна в будь-який час доби. Працюють клінінгові фірми без вихідних. Представники компаній говорять, що терміновість виконання замовлення, як правило, не впливає на його вартість – все залежить від того, є чи в цей момент вільний персонал, і чи не доводиться переносити замовлення іншого клієнта.
Звернувшись у клінінгову фірму, можна обмовити й знижки. Звичайно ціну знижують при висновку контракту на довгострокове обслуговування. Для постійних клієнтів діє система знижок. На розмір знижок впливає й обсяг замовлення. Можна розраховувати на знижки від 10 до 50%: більшість компаній працює за принципом «чим більше обсяг замовлення, тим більше знижка».
Від складності робіт залежать не тільки строки їхнього виконання, але і їхня вартість. Ціни на прибирання після будівельників, наприклад, коливаються в межах 2-15 грн. за кв. м поверхні. За очищення стін і стелі від пилу потрібно заплатити від 1 грн. за кожний квадратний метр. Меблі можуть обробити спеціальним поліролем, що запобігає осідання пилу, і коштувати це буде близько 5 грн. за один предмет. Роблячи попереднє замовлення по телефоні, не варто сподіватися, що вам визначать точну його вартість – кожний випадок індивідуальний, починаючи від площі й закінчуючи матеріалами поверхонь. Менеджер із клінінгу компанії « Будинок-Сервіс» Тетяна Недря затверджує, що розрахувати вартість роботи із квадратних метрів неможливо. «На місце повинен виїхати менеджер, що оціни ступінь забруднення, і вже виходячи із цього, зробить попередні розрахунки. Діапазон цін на той або інший вид робіт нічого не скаже клієнтові», – пояснює вона. Різноманітний асортименти застосовуваних нині оздоблювальних і будівельних матеріалів, помножений на розмаїтість видів забруднень із урахуванням складності доступу до оброблюваної поверхні дають великий спектр цін, які навряд чи можуть бути жорстко зафіксовані в прайс-листі. Однак існує обмеження по нижчій планці оплати – розмір мінімального замовлення. Приміром, мінімальне замовлення на миття вікон – 180 грн.; чищення килимів залежить від їхньої загальної площі, але якщо вона менш 25 м, те ціна фіксована; а якщо вартість замовлення менш 200 грн., додатково оплачують транспортні послуги й т.д.
НЕ ЗАОЩАДЖУЙТЕ НА ЧИСТОТІ
Коштує ще раз підкреслити: не слід ганятися за дешевиною. Тактика вибору найнижчої цінової пропозиції в корені не вірна. Вартість робіт варіюється залежно від якості видаткових матеріалів, кількості задіяного персоналу й технології вироблених робіт. Існує й ряд інших критеріїв, на які необхідно звернути увагу при виборі клінінгової фірми. У першу чергу про надійність і професіоналізм фахівців говорить послужний список компанії, відкликання й рекомендації клієнтів. Безперечним акцентом при виборі стає й тривалість існування компанії на ринку, особливо з огляду на недовгий досвід українського клінінга в цілому. І вже в телефонній розмові професійний менеджер серйозної фірми продемонструє свою поінформованість і компетентність у питаннях застосування тих або інших технологічних засобів – варто просто бути уважним. А обіцянка зробити всі, навіть забрати з білих шкіряних меблів кавові плями, свідчить про непрофесіоналізм компанії. Тільки після проведення переговорів і особистої зустрічі з менеджером ви створите найбільш достовірне подання про тих, кому ви довірите догляд за власним будинком.
Джерело: “Building”
До списку публiкацiй