Отримати консультацію або зробити заказ: тел. : 38044 502 3902, 38044 586 4133
e-mail:    [email protected]


Преса про нас

У боротьбі за клієнта, “Инвест Газета”, № 36, вересень 2009


Світова фінансова криза збільшила попит українців на якісні послуги. Численні об’єкти будівництва були призупинені, а проектування нових – відкладено на невизначений термін. Проте, на щастя, ринок не може довго перебувати в замороженому стані та попит на прибирання комерційної нерухомості знову зростає.

Компанія Shaden Group продовжує працювати, щоб вийти із кризи більш сильною

Пріоритетом компанії на сьогодні є лояльність до клієнтів, постійне вдосконалення якості обслуговування, гнучкість у роботі.

Інструментом для покращення ефективності роботи підприємства стало створення тренінг-центру для навчання персоналу. Сьогодні робота тренінг-центру сфокусована на сервісному персоналі. Це ті люди, котрі безпосередньо надають наші послуги, котрих бачать наші клієнти. Цінність навчання полягає в тому, що співробітник отримує базові знання у сфері застосування хімічних засобів, навчається роботі з інвентарем, вчиться працювати правильно. Навчений персонал – це якість виконуваних робіт, оперативність, правильне використання інвентарю та миючих засобів.

Хто виграє? Криза торкнулась кожного підприємства та, звичайно, всі шукають спосіб скорочення витрат по всім статтям бюджету. Ми можемо піти назустріч клієнтам, скорочуючи вартість послуг за рахунок зменшення кількості наших співробітників на об’єкті. Проте якість клінінгових послуг від цього, звичайно, не знизиться – підготований персонал продовжує ефективне виконання своїх обов’язків.

З яких якостей клінерів складається враження про компанію? У Shaden Group це професіоналізм, чіткість, завбачливість, уміння передбачувати бажання клієнтів та розставляти пріоритети. Ось ті основні якості, які ми намагаємось виховати в наших співробітниках з першого дня їх роботи.

Як це відбувається? З першого робочого дня співробітник потрапляє безпосередньо до тренінг-центу – просторого, світлого офісу, оформленого наочними посібниками: манекени в уніформі спеціаліста Shaden Group, дошки з правилами та методами, фліп-чарти, інвентар, зразки хімічних засобів та різних покрить.
Спочатку співробітник проходить теоретичну підготовку. Сюди входить навчання про зовнішній вигляд спеціаліста Shaden Group, види інвентарю, що застосовується в професійному прибиранні, різновиди витратних матеріалів, миючих засобів тощо. До того ж, співробітник отримує уявлення про техніку безпеки праці та пожежної безпеки. Для покращення засвоєння матеріалу ми використовуємо ребуси, що розгадує співробітник, створюємо нестандартні ситуації, щоб продемонструвати, як має поводити себе співробітник з клієнтом.
Із співробітниками працює команда інструкторів нашої компанії. Хіміки-технологи, спеціалісти із навчання персоналу, спеціалісти за контролем якості допомагають правильно здійснити всі операції.
Для практичного закріплення матеріалу, засвоєного в бізнес-центрі, співробітники проходять навчання на об’єкті під наглядом інструктора. Спочатку інструктор показує та розповідає про стандарти та вимоги до виконання робіт . Потім сервісний співробітник розпочинає виконання завдання. Інструктор спостерігає за ходом роботи, одразу надаючи зворотній зв’язок, якщо співробітник щось зробить не так. За необхідністю показується повторно. Задача інструктора – навчити нового робітника правильно та швидко виконувати технологічну карту робіт. Первинне навчання вважається завершеним, якщо сервісний співробітник вивчив технологічну карту робіт та самостійно виконує всі завдання згідно з робочою програмою.

На завершальному етапі навчання інструктор заповнює спеціальний бланк, за допомогою якого контролюються процедури виконання робіт та успішність співробітника.
Злагодженість та чіткість обслуговування – запорука успіху під час прибирання будь-якого об’єкту нерухомості. Плавна та неспішна, на перший погляд, робота персоналу складається із непомітних для клієнта деталей. Тому що клінінг – це пакет послуг, якість якого підтримується на найвищому рівні завдяки постійному підвищенню стандартів.

Джерело: “Инвест Газета”

До списку публiкацiй