Прес-центр / Новини компанії
Експрес прибирання
02 January 2010Експрес прибирання – це термінове прибирання приміщень, що включає повний комплекс клінінгових робіт і проводиться в максимально короткий термін.
Щоб замовити проведення експрес прибирання достатньо зв`язатися з оператором сall-центру за телефоном в місті Києві: 502-39-02. Оператор надасть всю інформацію, що цікавить Клієнта щодо експрес прибирання, або з’єднає його з менеджером по роботі з клієнтами. Після оцінки Замовлення і затвердження дати виконання клінінгових робіт, в гру вступає Відділ експрес обслуговування, співробітники якого і будуть безпосередніми їх виконавцями.
Відділ Експрес обслуговування виконує всі види клінінгових робіт.
Функції відділу Експрес обслуговування:
- забезпечення своєчасного, якісного виконання навіть самих складних і трудомістких робіт;
- виконання Замовлень день-у-день.
Відділ експрес-обслуговування складається з експрес-бригад під керівництвом менеджера. До складу експрес-бригад потрапляють за результатами проходження навчання в треніг-центрі, стажувань на об’єктах і здачі внутрішніх іспитів кращі сервісні співробітники компанії. Це дає нам упевненість стверджувати, що кожен Замовник отримає кваліфіковане виконання навіть найскладніших завдань.
Після прибуття на об’єкт, менеджер експрес-бригади робить контрольний дзвінок Замовнику і повідомляє про прибуття співробітників для виконання експрес прибирання. Якщо Замовник готовий прийняти бригаду для виконання робіт, менеджер експрес-бригади повинен зайти на об’єкт, оглянути місце виконання робіт, уточнити у Замовника місце для розміщення техніки, інвентаря та хімії, а також уточнити місце, де сервісні працівники можуть перевзутися у змінне взуття.
Перед початком роботи менеджер експрес-бригади в обов’язковому порядку уточнює у Замовника обсяг, бажаний результат і час виконання робіт. Тільки після цього, менеджер експрес-бригади розподіляє працівників по об’єкту і дає інструкції щодо виконання клінінгових робіт і результату, який хоче побачити Замовник.
Після отримання цієї інформації менеджер інструктує бригаду про нюанси об’єкта, порядок виконання і терміни здачі робіт і сервісні співробітники приступають до роботи.
Після виконання Замовлення, об’єкт приймає співробітник відділу якості нашої компанії, і за результатами даної перевірки об’єкт приймає Замовник.
До списку новин
Останні новини розділу: | |||
---|---|---|---|